Freaknik: Nerozpovedaný príbeh najdivokejšej párty
Freaknik: Nerozpovedaný príbeh najdivokejšej párty je oslavná sonda do nespútanej doby Freakniku, ikonickej pouličnej párty v Atlante, ktorá prilákala stovky tisíc ľudí v 80. a 90. rokoch a pomohla kultúrne zviditeľniť mesto Atlanta.