Oddball, dalmatínske šteniatko bez fliačikov, sa spojí s Waddlesworthom, vtipkárskym pomýleným papagájom, ktorý si myslí, že je rotvajler, aby našlo svoje fliačiky. Nepravdepodobná dvojica vedie skupinu šteniatok na misiu, ktorej cieľom je prekabátiť zlú intrigánku Cruellu De Vil, a cestuje z ulíc Londýna do parížskej pekárne.
Hlavnou postavou tohto zábavného dobrodružstva je Oddball, dalmatínske šteniatko bez fliačikov, ktoré sa vydá hľadať svoje fliačiky. Spojí sa s Waddlesworthom, vtipkárskym pomýleným papagájom, ktorý si myslí, že je rotvajler. Táto nepravdepodobná dvojica vedie skupinu šteniatok na misii, ktorej cieľom je prekabátiť zlú intrigánku Cruellu De Vil (Glenn Close). Tento film je plný naháňačiek, tesných a vzrušujúcich únikov a veselého vyvádzania od Londýna až po ulice Paríža - a po jednu parížsku pekáreň.