Pod mostom
Seriál Pod mostom je natočený podľa knihy úspešnej autorky Rebeccy Godfreyovej o skutočnom príbehu 14-ročnej Reeny Virkovej (Vritika Guptová) z roku 1997, ktorá išla za kamarátmi na párty a už sa nevrátila domov. Prostredníctvom pohľadu Godfrey (Riley Keoughová) a miestnej policajtky (Lily Gladstonová) nás seriál zavedie do tajného sveta mladých dievčat, ktoré sú obvinené z vraždy, a odhalí zarážajúce pravdy o nečakanom vrahovi.
V roku 1997, na tichom ostrove v Britskej Kolumbii, 14-ročná príde na párty a už sa nevráti domov.
Prebiehajúci súd zatlačí Rebeccu až na pokraj, keď začína pochybovať, koho má obhajovať.
Posledná príležitosť pre spravodlivosť, keď sa všetci účastníci musia vyrovnať so svojím zapletením.