A Knight for a Day
Klasická animovaná rozprávka o Goofym! Chudobný sluha Cedric (Goofy), ukrývajúc svoju skutočnú identitu pod brnením, zabojuje namiesto svojho pána, Sira Loinsteaka, v úžasne zábavnom turnaji, v ktorom sa meče trieštia na kúsky.
Sadnite si do prvého radu, aby ste si užili vypredaný a mimoriadne náročný stredoveký turnaj. Verný a nemotorný sluha Cedric spraví všetko pre to, aby pomohol svojmu urodzenému pánovi, Sirovi Loinsteakovi, pripraviť sa na súboj v turnaji proti Sirovi Cumferenceovi – šampiónovi, ktorý obhajuje svoje víťazstvo. Keď sa však Sir Loinsteak nepríjemne zosype, je na Cedricovi, aby vzal veci do svojich rúk, nasadil si brnenie a zabojoval o ruku krásnej princeznej Esmeraldy.