Shirma's Soul Food
Nová šéfkuchárka Shirma Rouseová zo stanice 24Kitchen vytvorí tie najchutnejšie karibské jedlá. Sama, ale aj spoločne so svojimi slávnymi hosťami pripraví tie najchutnejšie jedlá a vy objavíte túto výnimočnú kuchyňu.
V relácii Shirma’s Soul Food vám nová šéfkuchárka Shirma Rouseová zo stanice 24Kitchen predstaví karibskú kuchyňu. Naučí vás, ako pripraviť kura na kari, pastechi a Johnny cakes, zatiaľ čo sa s vami podelí o svoje obľúbené jedlá ako sú burgery, kuracie krídelká a hotdogy. Každý si nájde niečo. Sama, ale aj spoločne so svojimi slávnymi hosťami, ako sú Jandino Asporaat a Trijntje Oosterhuis, vám umožní ochutnať túto výnimočnú kuchyňu.
Dnes Shirma pripravuje jednu z obľúbených polievok: kukuričnú polievku so žltou paprikou.
Shirma spoločne s Dwightom Disselsom pripraví najznámejšiu pochúťku z Curaçaa: Johnny cakes.
Na Medzinárodný deň hotdogov vás Shirma inšpiruje, ako povzniesť vaše hotdogy na vyššiu úroveň.
Dnes Shirma pripravuje vlastnú verziu slepačej polievky s krídelkami, tekvicou a zemiakmi.