Teroristický útok v Londýne: Zastrelenie Jeana Charlesa de Menezesa
V Londýne v júli 2005 polícia pátra po nebezpečnej teroristickej bunke. Nezvyčajná séria udalostí počas sledovacej operácie vedie k nesprávnej identifikácii nevinného mladého Brazílčana ako podozrivého, čo má za následok jeho zastrelenie. Keď jeho príbuzní bojujú s dezinformáciami, podporu nájdu u nečakaného zdroja. Metropolitná polícia sa ocitne v kríze a musí čeliť drsnej pravde o streľbe.
V príbehu o jednom z najkatastrofickejších omylov v dejinách britskej polície je Londýn šokovaný ničivými samovražednými bombovými útokmi zo 7. júla 2005, keď metropolitná polícia spustí veľkú protiteroristickú operáciu a je rozhodnutá použiť smrtiacu silu, ak bude treba. Nevedia, že ďalšia teroristická bunka plánuje útok, ktorý sa môže vyrovnať masakru zo 7. júla. Počas protiteroristickej operácie polícia uskutoční veľkú sledovaciu akciu na londýnskej adrese, ale nezvyčajná séria udalostí vedie k nesprávnej identifikácii nevinného mladého brazílskeho muža ako podozrivého, čo má za následok jeho zastrelenie. Zatiaľ čo jeho smútiaca rodina bojuje so značnými dezinformáciami a hľadá odpovede, metropolitnú políciu zachváti kríza a policajti sú nútení čeliť drsnej pravde o tragédii.
Po šokujúcich londýnskych bombových útokoch zo 7. júla plánuje útok ďalšia teroristická skupina.
Policajné sledovanie sa skončí tragédiou, keď dôjde k zastreleniu nevinného cestujúceho v metre.
Keď metropolitná polícia bojuje s následkami streľby, tajomníčka urobí život meniace rozhodnutie.