Clippers: Pristrihnuté krídla
Na základe ESPN podcastu The Sterling Affairs nazrie táto limitovaná séria za oponu a prinesie svedectvá o rasistických poznámkach neslávne známeho majiteľa NBA tímu, ktoré boli zachytené na zázname a počuli ich po celom svete.
V. sa snaží všetko vysvetliť Barbare Waltersovej. Doc zistí, že robí prácu za ostatných.