The Other Side of the Door
Matka (Sarah Wayne Calliesová) po smrti svojho syna pri nehode vyhľadá posvätnú tradíciu, aby sa s ním naposledy rozlúčila, ale namiesto toho jej konanie vyvolá nepredstaviteľnú hrôzu.