Spoznajte tím Pickles: Ako vznikalo „Daj do toho všetko"
„Spoznajte tím Pickles: Ako vznikalo Daj do toho všetko“ zobrazuje vznik tohto pôvodného seriálu od Pixaru. Dokument zo zákulisia predstavuje pestrý filmársky tím, ktorého členovia sa pri tvorbe ambiciózneho a štylisticky jedinečného seriálu opierali o vlastné skúsenosti. Seriál sleduje stredoškolský softbalový tím Nakladačky počas týždňa pred zápasom o celoštátny titul.