Priepasť
Po tom, čo sa v odľahlej časti oceánskeho dna záhadne potopí jadrová ponorka, je tím potápačov pracujúcich na prototype podmorskej ropnej plošiny nasadený americkým námorníctvom na záchrannú akciu. Keď hurikán preruší kontakt medzi hladinou a podmorskými hlbinami, posádka si začne všímať dôkazy o zvláštnej, pravdepodobne mimozemskej inteligencii. Zatiaľ čo sa náčelník Bud Brigman (Ed Harris) háda so svojou bývalou manželkou a šéfkou (Mary Elizabeth Mastrantoniová), veliteľ námorníctva začína byť v súvislosti so záhadným mimozemským životom čoraz paranoidnejší a vyhráža sa, že použije nájdenú jadrovú zbraň, aby všetko zničil.