Táborníci
Mickey, Minnie, kravička Clarabelle a kôň Horác sa vyberú na stanovačku. Tešia sa z prírody, až kým príchod osamelého komára nevyústi do totálneho útoku armády bodavých škodcov. Táborníci podniknú niekoľko vynaliezavých protiútokov.