Doteraz najväčšie dobrodružstvo Iron Mana od štúdia Marvel. Keď Tony Stark/Iron Man zistí, že jeho svet sa zmenil na kopu trosiek, hľadá odpoveď na otázku: Robí človek šaty... alebo šaty človeka?