Je to vták, je to lietadlo, je to žaba... Nie! Je to SUPERPES! Po nehode v záhadnom laboratóriu šialeného vedca obyčajný bígl menom Shoeshine získa výnimočné schopnosti... a schopnosť rozprávať!
Po nehode v záhadnom laboratóriu šialeného vedca Dr. Simona Barsinistera získa obyčajný bígl výnimočné schopnosti... a schopnosť rozprávať. Vyzbrojený pútavým kostýmom superhrdinu Superpes sľúbi chrániť občanov obliehaného hlavného mesta, hlavne peknú kokeršpanielku menom Polly. Keď zlovestný plán Barsinistera a jeho prerasteného poskoka Cada ohrozuje hlavné mesto zničením, len Superpes ho môže zachrániť.