G-Force: Veľmi zvláštna jednotka
Elitný tím špičkovo vycvičených morských prasiatok pracujúcich pre FBI sa chystá zachrániť svet, ale ich misiu na poslednú chvíľu zrušia. Chlpatí agenti však rozkazy FBI ignorujú a pokračujú v nebezpečnej úlohe.
Vo chvíli, keď sa elitný tím špičkovo vycvičených morských prasiatok chystá zachrániť svet, FBI tajnú jednotku zruší. Akční hrdinovia novej generácie - oddaný vodca tímu Darwin, expert na zbrane Blaster, oslnivá diva a bojovníčka Juarez a parazit Hurley – sa však nenechajú odradiť. Vyzbrojení najmodernejším špionážnym vybavením a s agentmi FBI v pätách sa snažia zachrániť svet, až chlpy lietajú.