PORTRAITS DE VOYAGE : PAKISTAN - Le Basant
Oblohu mesta Láhaur každý rok zaplnia tisícky súperiacich šarkanov. Susedia proti sebe bojujú zo striech. Dokonalá príležitosť nechať sa uniesť prítomným okamihom.