PORTRAITS DE VOYAGE : SÉNÉGAL - Sabar
Dva bubny sú v Dakare dosť na vytvorenie živej a radostnej atmosféry, v akej tancujeme sabar – tanec, ktorý lieči telo aj myseľ.