PORTRAITS DE VOYAGE : BRÉSIL - Candomblé
Majster capoeiry opisuje Candomblé, starobylé náboženstvo uctievajúce orišov – afrických bohov, ktorých si so sebou priniesli otroci. Tak ako každý otrok, aj každý capoeirista má svojho orišu, ktorý ho chráni.