WANDANCE
Kabo je stredoškolák, zajakáva sa a nevie vyjadrovať svoje pocity. Zapáči sa mu spolužiačka Wanda, tá tancuje bez obáv z toho, ako ju vnímajú ostatní. Kabo začína hľadať nový spôsob vyjadrenia sa v doposiaľ neznámom svete tanca.
Kabo, zajakávajúci sa prvák na strednej škole, spoznáva bezstarostnú tanečnicu Wandu.
Kabo sa učí základné tanečné kroky a spoznáva význam poriadneho precítenia hudby.
Tanečný krúžok sa pripravuje na súťaž stredných škôl a organizuje konkurz vo freestyle.
Kabo stretáva druhého chlapca v tanečnom krúžku Ioriho, ktorý bol na minuloročnej súťaži.
Kaba zaskočí, keď v tanečnom súboji prvýkrát uvidí, ako Iori tancuje house dance.
Pred nástupom na strednú školu pracovala Wanda v potravinách a tancovala sama pre seba.
On, Iori a Wanda sa bez problémov kvalifikujú v stredoškolských tanečných súbojoch jednotlivcov.
V druhom súboji prvého kola stredoškolských tanečných súbojov sa stretávajú On a Usen Takumi.