Uškatce z Galapágov
V srdci Tichého oceánu je jedno súostrovie domovom pestrého radu zvierat, ktoré nikde inde nenájdete. Štáb Disneynature a rozprávač Brendan Fraser sa v „Uškatcoch z Galapágov“ ponárajú do hlbín spolu s mladým uškatcom Leom, ktorý sa snaží naučiť plávať životom. Leo musí opustiť kolóniu svojej mamy a nájsť si svoj vlastný domov.
V srdci Tichého oceánu je jedno čarovné súostrovie domovom pestrého radu zvierat, ktoré nikde inde nenájdete. Štáb Disneynature a rozprávač Brendan Fraser sa v „Uškatcoch z Galapágov“ ponárajú do hlbín spolu so šarmantným mladým uškatcom Leom. Ten sa s pomocou svojej mamy Luny snaží naučiť plávať životom. Leo musí opustiť kolóniu svojej mamy a nájsť si svoj vlastný domov – samce uškatcov si musia najlepšie pozície v spoločenstve vybojovať a iba najsilnejšie z nich získajú titul pána pláže. Leova veľkolepá púť je plná nástrah a stretov s rôznymi stvoreniami od leguánov a bleskurýchlych užoviek až po tuniaky žltoplutvé a obrovské galapágske žraloky. Dokument režíroval Hugh Wilson spolu s Keithom Scholeym, o produkciu sa postarali Scholey, Wilson a Roy Conli.