Dọlápò is Fine
Dọlápọ̀ sa čoskoro chystá opustiť britskú internátnu školu a čelí tlaku, aby zatajila svoje prirodzené vlasy a zmenila si meno, vďaka čomu bude mať šancu získať prácu vo veľkom meste. Dọlápọ̀ si kúpi parochňu, ale neubráni sa pochybám o jej neistom pôvode, pričom je nútená prehodnotiť vnímanie svojej vlastnej identity.