Eyes of Wakanda
Nový dobrodružný seriál od Marvel Animation s názvom Oči Wakandy sleduje príbehy statočných wakandských bojovníkov a bojovníčok v priebehu dejín. V animovanom dobrodružstve musia hrdinovia plniť nebezpečné misie po celom svete, aby získali späť stratené artefakty z vibránia.