Captain America: Prekrásny nový svet
Po stretnutí s novozvoleným prezidentom USA Thaddeusom Rossom sa Sam Wilson ocitne uprostred medzinárodného incidentu. Musí odhaliť pôvod hrozného celosvetového sprisahania, kým jeho strojca nezasiahne celý svet.