Super špión Lance Sterling (Will Smith) a vedec Walter Beckett (Tom Holland) sa spoja, aby zachránili svet, keď sa Lance omylom premení na odvážneho, silného, majestátneho… holuba!
V tejto animovanej komédií sú super špión Lance Sterling (Will Smith) a vedec Walter Beckett (Tom Holland) skoro pravými opakmi. Lance je jemný, zdvorilý a charizmatický. Walter nie je nič z toho. Musia však spojiť sily, aby zachránili svet, keď sa v dôsledku experimentu s „biodynamickým utajovaním“ Lance premení na odvážneho, silného, majestátneho… holuba!