Čivava z Beverly Hills
Chloe, čivava z Beverly Hills, si užíva svoj luxusný život a sotva si všíma Papiho, ktorý sa do nej zaľúbil od hlavy po labky. Keď sa však Chloe stratí v Mexiku, Papi sa vydá na juh, aby ju zachránil.
Pripravte sa na vtipné dobrodružstvo plné zábavy, v ktorom uvidíte Chloe (Drew Barrymoreová), rozmaznanú a diamantmi ovešanú čivavu z Beverly Hills, ako sa stratí na dovolenke v Mexiku. Papi (George Lopez), vtipný psík čivavy, ktorý je do Chloe zaľúbený, sa pustí do akcie a vyberie sa na juh, aby ju zachránil. Medzitým Chloe pomôže Delgado (Andy Garcia), jej nový kamarát a samozvaný ochranca. Čivava z Beverly Hills je dojemný a neuveriteľne vtipný príbeh, ktorý zas a znova dokazuje, že čo je malé, to je milé.