Ja, závislák
Javier Giner, tridsaťročný špecialista na audiovizuálnu oblasť, sa dobrovoľne prihlási do odvykacieho centra z dôvodu užívania alkoholu a kokaínu. Vyzbrojený svojím denníkom a absolútnym odhodlaním zvrátiť cestu, ktorou sa uberá, Javier čelí nepochybne kľúčovému momentu svojho života. Mesiace liečenia v odvykacom centre, obklopený prírodou a nezabudnuteľnými postavami, úplne zmenia život Javiera Ginera.
Javier Giner, tridsaťročný špecialista na audiovizuálnu oblasť, sa dobrovoľne prihlási do odvykacieho centra pre užívanie alkoholu a kokaínu, kde mu bola zistená porucha kontroly impulzov. Po rokoch života strávených sebadeštrukciou sa Javier rozhodne, že centrum neopustí, kým sa úplne nevylieči. Vyzbrojený svojím denníkom a absolútnym odhodlaním zvrátiť cestu, ktorou sa uberá, Javier čelí nepochybne kľúčovému momentu svojho života. Mesiace liečenia v odvykacom centre, obklopený prírodou, za podpory svojej sociálnej pracovníčky Anais a partie nezabudnuteľných spoločníkov na liečení, úplne zmenia život Javiera Ginera.