Willow
Keď mladý Willow Ufgood nájde opustené dievčatko, zistí, že jeho osudom je ukončiť vládu podlej kráľovnej Bavmordy.
Keď mladý Willow Ufgood nájde opustené dievčatko, zistí, že jeho osudom je ukončiť vládu podlej kráľovnej Bavmordy. Aby Willow dieťa ochránil, musí sa spojiť so samotárskym šermiarom a poraziť sily temnoty v rozhodujúcej bitke dobra proti zlu.