The Moon-Spinners
Začnite s bohatstvom v ukradnutých šperkoch. Pridajte štipku nebezpečenstva. Štipku romantiky. Korenie s hitchcockovskými intrigami a komickým nádychom. Čo máte? Mysteriózny triler pre celú rodinu. Príbeh sa odohráva na pozadí slnkom zaliatej krásy ostrova Kréta a stavia mladú anglickú turistku (Hayley Mills) proti zákernému gréckemu zlodejovi šperkov (Eli Wallach). Zámeny identít a nebezpečné úteky – vrátane bitky s veterným mlynom – vedú mladú slečnu detektívku k záverečnej konfrontácii na palube jachty výstrednej milionárky (Pola Negri) s vášňou pre drahokamy a gepardy!