Hľadá sa Michael
V 1999 sa Michael Matthews stal najmladším Britom, ktorý vystúpil na Mount Everest. Tri hodiny po zdolaní vrcholu však zmizol a nikdy sa nenašiel. O dvadsaťtri rokov neskôr sa jeho brat, podnikateľ a moderátor Spencer Matthews vydáva na cestu, aby ho našiel. V spolupráci s držiteľom 14 vrcholových rekordov Nimsom Purjom čelí záchranný tím extrémnym výzvam, keďže zlé počasie sa blíži. Tento film obsahuje scény, ktoré môžu byť pre niektorých divákov znepokojujúce. Odporúča sa obozretnosť diváka.
V roku 1999 sa Michael Matthews stal najmladším Britom, ktorý vystúpil na Mount Everest. Tri hodiny po výstupe na vrchol však zmizol a nikdy sa nenašiel. Jeho brat, podnikateľ a moderátor Spencer Matthews, ktorý mal iba desať rokov keď Michael zmizol, sa vždy ťažko zmieroval s jeho smrťou. O viac ako dvadsať rokov neskôr Spencer dostane fotografiu tela na hore, ktoré by mohlo byť Michaelovo. Vydáva sa do Nepálu a najíma Nimsa Purju, držiteľa svetového rekordu ""14 vrcholov"", aby viedol tím a prehľadal ""zónu smrti"" Everestu a pokúsil sa nájsť Michaela. Keď sa tím dostane do extrémnej nadmorskej výšky viac ako 8 000 m, spolieha sa na desaťčlennú pátraciu skupinu vyzbrojenú dronmi a zručnosťami, ktoré sa dajú využiť na vrcholových líniách. Ale ako sa počasie blíži a čas je proti nim, čelia sérii nečakaných výziev.