Na palube OceanXplorer
James Cameron vám prináša tím vybraných špecialistov, ktorí posúvajú hranice prieskumu oceánov na najpokročilejšej výskumnej lodi na svete.
James Cameron zavedie divákov na palubu OceanXplorer, najpokročilejšej výskumnej lode, aká bola kedy postavená, aby preskúmali najvzdialenejšie hranice svetových oceánov. Vybraný tím odvážnych prieskumníkov a vedcov je vyzbrojený špičkovou technológiou. Vydávajú sa na globálnu odyseu, aby vyriešili niektoré z najväčších záhad oceánu skúmaním životov jeho zvierat a ich ekosystémov.