Na základe skutočného príbehu sa vizionársky automobilový konštruktér Carroll Shelby a neohrozený jazdec Ken Miles postavia pretekárskym autám Enza Ferrariho v Le Mans v roku 1966.
Matt Damon a Christian Bale v hlavných úlohách filmu FORD vs. FERRARI, ktorý je založený na skutočnom príbehu vizionárskeho amerického automobilového konštruktéra Carrolla Shelbyho a nebojácneho jazdca britského pôvodu Kena Milesa, ktorí spoločne zostrojili revolučné pretekárske auto pre Ford Motor Company a v roku 1966 sa na 24-hodinových pretekoch Le Mans vo Francúzsku postavili dominantným pretekárskym autám Enza Ferrariho.