Ironheart
V seriáli Ironheart od Marvel Television sa proti sebe postavia technológia a mágia. Riri Williamsová, mladá geniálna vynálezkyňa odhodlaná zanechať po sebe stopu, sa vracia do rodného Chicaga. Vo výrobe železných oblekov je neprekonateľná, ale pri napĺňaní svojich cieľov sa zapletie so záhadným a šarmantným Parkerom Robbinsom prezývaným Hood.
V seriáli Ironheart od Marvel Television, ktorý sa odohráva po udalostiach filmu Čierny panter: Navždy Wakanda, sa proti sebe postavia technológia a mágia. Riri Williamsová (Dominique Thorne), mladá geniálna vynálezkyňa odhodlaná zanechať po sebe stopu, sa vracia do rodného Chicaga. Vo výrobe železných oblekov je neprekonateľná, ale pri napĺňaní svojich cieľov sa zapletie so záhadným a šarmantným Parkerom Robbinsom prezývaným Hood (Anthony Ramos). Výkonnými producentmi boli Kevin Feige, Louis D’Esposito, Brad Winderbaum, Zoie Nagelhout, Chinaka Hodge, Ryan Coogler, Sev Ohanian a Zinzi Coogler. Seriál Ironheart vznikol v spolupráci s Proximity Media.
Ririna nová umelá inteligencia v nej vyvoláva bolestné spomienky pred lúpežou s Parkerovým tímom.
Riri sa nepáči byť súčasťou Parkerovho tímu. Vraví si, že po dvoch lúpežiach skončí.
Parker podozrieva Riri z nekalostí a ona vie, že musí odhaliť zdroj jeho schopností.
Riri zostrojí svoj doteraz najsilnejší oblek, ale nevie, či v ňom porazí Parkera a jeho plášť.