Črepy
Los Angeles, 80. roky. Ambiciózny spisovateľ Bret a jeho partia z elitnej prípravnej strednej školy rieši identitu, túžby a posadnutosť. Všetko zmení príchod charizmatického nového študenta v čase, keď v meste vyčíňa sériový vrah.
Zvodný dramatický seriál Črepy od FX vznikol na motívy rovnomenného románového bestselleru. V pulzujúcom Los Angeles v 80. rokoch sledujeme Breta, nádejného spisovateľa a všímavého tínedžera z elitnej prípravnej strednej školy, a jeho okúzľujúci okruh priateľov, ktorí sa snažia nájsť samých seba. Popritom riešia sex, žiarlivosť, posadnutosť a nebezpečenstvá dospievania v Amerike. Ich privilegovaný svet bohatstva, krásy, večierkov a prepychu sa začne rúcať s príchodom Roberta Malloryho, tajomného a charizmatického nového študenta. Prichádza totiž v čase, keď v meste vyčíňa sériový vrah, ktorý terorizuje tínedžerov, Rybár.