Love Story John F. Kennedy Jr. a Carolyn Bessettová
Miniséria mapuje nepopierateľnú chémiu, búrlivé dvorenie a ostro sledované manželstvo Johna F. Kennedyho mladšieho a Carolyn Bessettovej, ktorých ľúbostný príbeh si získal pozornosť celého národa.
Miniséria stanice FX „Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessettová“ skúma nepopierateľnú chémiu, búrlivý románik a ostro sledované manželstvo jedného z najikonickejších párov 20. storočia. Prvá časť antológie Ryana Murphyho „Love Story“ je inšpirovaná knihou Elizabeth Beller „Kde bolo, tam bolo: Podmanivý život Carolyn Bessette-Kennedy“. On bol považovaný za americkú šľachtu. Celá krajina sledovala, ako z chlapca vyrastá obľúbený mládenec a mediálna hviezda. Ona bola hviezdou sama o sebe. Mimoriadne nezávislá žena s jedinečným štýlom sa vypracovala z asistentky predaja na vedúcu pozíciu v spoločnosti Calvin Klein a stala sa dôverníčkou jej slávneho zakladateľa. Zrod ich lásky sledoval celý národ a obrovská sláva spolu s neustálou pozornosťou médií ich vzťah takmer zničili. Seriál mapuje zložitú a srdcervúcu cestu páru, ktorého súkromná láska sa stala posadnutosťou celého národa.
John zápasí s podlomeným zdravím matky, napätým vzťahom s Daryl a novými citmi ku Carolyn.
Tlač prepiera ich hádku, zatiaľ čo John a Carolyn sa chystajú na svoj veľký deň.