Shaun the Sheep
Zoznámte sa so Shaunom, Bitzerom, farmárom a zvyškom stáda, ktorí žijú na farme Mossy Bottom. Mier v doline sa zmení na chaos na lúke, keď Shaun zatiahne svoje stádo do rôznych malérov a škriepok a prekabáti ovčiarskeho psa Bitzera, keď sa farmár nepozerá.
Prasatá sa pretlačia do Shaunovho súkromného klubu, ukradnú pizzu a zoberú Timmyho ako rukojemníka.
Farmár odíde z farmy a keď sa vráti, zdá sa byť iný. Farma sa premení na komúnu hipisákov.
Shaun presvedčí Bitzera, aby si s ním zahral kriket, z čoho sú nešťastní miestni krtkovia.
Shaun a stádo pomôžu Bitzerovi odpočinúť si, keď mu dá lenivý robotník kopu úloh.
Keď sa jedno z prasiat chce skamarátiť s Timmym, vyhodia ho za neprasačie správanie.
Bitzer, Shaun a stádo sú presvedčení, že na farme Mossy Bottom pobehuje príšera.