The Birth of Valerie Venus
Frustrovaná a osamelá manželka farára spôsobí malú nehodu, počas ktorej sa s prosbou obráti na sochu Panny Márie, a tá jej udelí zvláštnu silu. Manželka si začne žiť vlastným životom, čo má podivné a vtipné následky.
Manželka miestneho farára menom Valerie (55) bola po dlhé roky uväznená vo svojej domácnosti, pričom po celý život slúžila iným. Stratená a osamelá sa v tichosti obracia s prosbou na sochu Panny Márie, ktorá odpovedá na jej modlitby v podobe zvláštnej sily. Valerie je presvedčená, že je posadnutá, a bojuje sama so sebou až do momentu, keď si uvedomí, že byť k sebe láskavý má veľké výhody.