Nezastaviteľný žltý yeti
Život v malom mestečku za polárnym kruhom sa vymkne spod kontroly, keď do mesta dorazí obrovský, poburujúci a nezastaviteľný žltý yeti a spriatelí sa s dvoma 12-ročnými deťmi.
Dvanásťročný surfer Osmo a jeho otec sa presťahujú z pláže k vzdialenej rodine do svojrázneho mestečka Winterton, kde celoročne sneží a príšery sú prísne zakázané. Osmo a jeho odvážna sesternica Rita nadviažu nepravdepodobné priateľstvo s obrovským žltým yetim Gustavom, ktorý je nezastaviteľný obrovský pojašenec. Nebojácni bratranec a sesternica spoločne pomáhajú udržať Gustava v utajení pred Osmovým strýkom, starostom Chromom, ktorý neznáša príšery, a zároveň objavujú všetky netradičné, smiešne dobrodružstvá, ktoré ich zamrznutý domov ponúka.