Noc s pizzou
Partia vysokoškolákov si ide do vestibulu internátu po pizzu. Má to však jeden háčik – sú totálne mimo z domácky vyrobenej drogy. Z obyčajnej cesty o dve poschodia nižšie sa tak stáva šialená, život meniaca výprava.