Zábavná, štylizovaná akčná komédia nevhodná pre maloletých divákov o dvoch gangstroch a žene, ktorú milujú, a o ich snahe prežiť najnebezpečnejšiu noc ich životov. Akoby to nestačilo, do deja vstúpi ešte jedna šialenosť: stroj času.