Drop: Sága Sneží!
„The Drop: A Snowfall Saga“ sleduje Wandu Bell a Leona Simmonsa v Los Angeles 90. rokov, kde sa na troskách kokaínovej epidémie rodí westcoastový rap. V súboji ambícií, lojality a boja o prežitie každý riskuje všetko, aby si vybudoval niečo trvalé.