Carl ide na rande
V špeciálnom krátkom filme „Carl ide na rande“ od Pixar Animation Studios Carl Fredricksen neochotne súhlasí s tým, že pôjde na rande s priateľkou – no netuší, ako moderné rande funguje. Jeho verný priateľ Dog zakročí, aby upokojil nervózneho Carla a ponúkol mu niekoľko osvedčených tipov, ako si nájsť priateľov – ak ste pes.