Umami
Šéfkuchár Sina Bora čelí vo svojej reštaurácii počas jedného z najrušnejších večerov osobným a pracovným výzvam. Jeho otca musia operovať, chýbajú mu ingrediencie, medzi jeho zamestnancami to vrie a, navyše, jeho bývalý mentor mu chce prevziať reštauráciu. Film Umami vtiahne divákov do energického Istanbulu, kuchynského chaosu, vnútorného zápasu Sinu a ponúkne strhujúci filmový zážitok.
Šéfkuchár a majiteľ vychytenej istanbulskej reštaurácie Sina Bora čelí počas jedného z najrušnejších večerov osobným a pracovným výzvam. Pred otvorením zistí, že jeho otca musia urgentne operovať. Nestačí, že má starosti s rodinou, okrem toho mu v reštaurácii chýbajú ingrediencie, medzi jeho zamestnancami to vrie a navštívi ho nečakaná inšpekcia. Všetko sa ešte zhorší, keď sa na scéne objaví jeho bývalý mentor Renzo. Sina musí počas večera uhasiť viaceré krízy v súkromnom aj pracovnom živote. Táto noc ukáže, kde sú jeho hranice ako šéfkuchára, vodcu, syna a človeka. Film Umami ponúkne strhujúci filmový zážitok a vtiahne divákov do chaotickej istanbulskej kuchyne a do osobných problémov muža na jej čele.