Deväťdesiate roky predstavovali desaťročie sexu a škandálov, v ktorom sa zmazali všetky hranice – medzi verejným a súkromným, správami a zábavou, realitou a fantáziou.
Keď začali 90. roky, práve padol Berlínsky múr a čoskoro sa mali zrútiť aj ďalšie hranice – medzi verejným a súkromným, správami a zábavou, realitou a fantáziou. Zmena so sebou priniesla nové hlasy, ktoré hovorili drsnú pravdu a sex a celebrity kládli do centra pozornosti ako nikdy predtým. Našu spoločnú posadnutosť bulvárom podporil zrod internetu, ktorý ohlásil novú éru masových informácií a dezinformácií.