Dumbo
Inšpiratívny príbeh Dumba, statočného slonieho mláďaťa, ktoré jeho senzačné uši s pomocou múdreho kamaráta myšiaka Timoteja vynesú až k sláve, poteší a nadchne divákov v každom veku.
Po prvý raz, pri príležitosti 70. výročia tohto výnimočného filmu, zažijete odvážne dobrodružstvá jediného lietajúceho slona na svete v digitálne upravenej verzii. Inšpiratívny príbeh Dumba, statočného slonieho mláďaťa, ktoré jeho senzačné uši s pomocou múdreho kamaráta myšiaka Timoteja vynesú až k sláve, poteší a nadchne divákov v každom veku. Cenami ovenčená hudba a silné posolstvá o priateľstve a o sebadôvere dosiahnu nové výšiny v tejto verzii animovanej klasiky od Walta Disneyho, ktorú musíte mať! Je tu Dumbo!