Zamilujte si túto Disney klasiku. Zažite dobrodružstvo Lady, rozmaznávaného kokeršpaniela, a Trampa, pouličného kríženca so srdcom zo zlata. Tento dojímavý príbeh očarí novú generáciu rodín.
Zamilujte si túto Disney klasiku. Zažite napínavé dobrodružstvo Lady, rozmaznávaného kokeršpaniela, a Trampa, bezstarostného pouličného kríženca so srdcom zo zlata. Tento dojímavý príbeh očarí novú generáciu rodín a fanúšikov úžasnou animáciou, nezabudnuteľnými piesňami a jedným z najväčších ľúbostných príbehov všetkých čias.