Shardlake
Píše sa rok 1536. Právnik Matthew Shardlake má život otočený hore nohami po tom, ako ho Thomas Cromwell pošle vyšetriť podozrivé úmrtie v odľahlom kláštore v Scarnsea. Popri zistení, že tam nešlo o prvú vraždu, sa vynárajú aj lži, zahmlievanie a korupcia. Shardlake sa zapletá do siete klamstiev, ktoré neohrozujú iba jeho integritu, ale aj jeho holý život. Táto neobyčajná detektívka bola natočená podľa medzinárodne úspešnej série románov z čias Tudorovcov od C.J. Sansoma.
Shardlake sa dozvedá šokujúce obvivnenie, ktoré inkriminuje Cromwella a mohlo by ohroziť aj jeho.
Ďalšia smrť privedie Shardlaka k príšernému zisteniu a zmení smerovanie vyšetrovania.
Shardlake pociťuje Cromwellov hnev, ale vracia sa s nádejou, že konečne odhalí pravdu.