Strýko Samsik
Strýko Samsik je schopný zabezpečiť tri jedlá denne, dokonca aj počas vojny, zatiaľ čo elitný Kim San sníva o zmene sveta. Dokáže strýko Samsik skutočne splniť ambiciózny plán Kim Sana, ako tvrdí?
Strýko Samsik sa Kim Sanovi predstaví ako ten, kto dokáže obrátiť jeho svet, podobne ako rotácia Zeme a revolúcia. Uisťuje Kim Sana, že dokáže premeniť akýkoľvek sen na skutočnosť. Ako sa však odhaľuje Samsikov plán pre Kim Sana, zasahuje do neho viac ľudí. Je Samsik skutočne tým, kto splní Kim Sanov sen, alebo je to diabol, ktorý ho vedie do politickej ríše schém a mení ho na monštrum?
Samsik povie Kim Sanovi, že zdieľajú rovnaký sen a prisahá, že mu pomôže, ale Kim San stále odoláva.
Samsik zosnuje ambiciózny plán, ako využiť Kim Sana na kontrolu ekonomiky a politiky krajiny.
Samsik radí Kim Sanovi, aby sa vzdal lásky a rešpektu, ak chce dosiahnuť na vysoké miesta.
Samsik plánuje predstaviť Kim Sana ako nového politického vodcu, ktorý podporuje demokraciu.
Samsika premôže žiarlivosť, keď sa objaví generál Choi Hanrim, postava podobná otcovi Kim Sana.
Kim San verí Samsikovi so všetkými jeho tajomstvami, ale Samsik mu zatajuje niektoré svoje plány.
Podozrenie Kim Sana narastá, pretože má pochybnosti, či sa Samsik dokáže rozísť s Kang Seongminom.
Pri vnútornej zrade Samsik navrhne Kim Sanovi útek, ale Kim San sa rozhodne výzve čeliť.