Najúžasnejšie miesta sveta s Antonim Porowskim
Antoni Porowski sa vydáva za hranice bežných sprievodcov a oživuje obľúbenú sériu od National Geographic. V Paríži, Mexico City, Londýne a New Yorku pátra po autentických a nezabudnuteľných zážitkoch. Od ikonických pamiatok po skryté poklady vám ukáže, kam ísť, kde sa ubytovať a najesť, a zároveň spoznáva kultúru a ľudí, ktorí dávajú každému mestu jeho dušu.
Antoni Porowski sa inšpiroval obľúbenou sériou Nat Geo „Najúžasnejšie miesta sveta“ a objavuje tie najúžasnejšie destinácie. Od ikonických miest po skryté poklady, ponára sa do srdca Paríža, Mexico City, Londýna a svojho rodného New York City. Hľadá autentické a nezabudnuteľné zážitky, ktoré si zaslúžia miesto medzi svetovou špičkou. Antoni predstavuje tie najlepšie miesta, kde sa ubytovať, najesť a čo preskúmať. Jeho inšpiratívna cesta zavedie divákov za hranice turistických sprievodcov, aby odhalili skutočnú podstatu každého mesta, jeho kultúru a predovšetkým jeho ľudí.
Antoni spoznáva neuveriteľné jedlo, architektúru a pulzujúcu kultúru Mexico City.