Úžasné roky
Príbeh rodiny Williamsovcov na konci 60. rokov minulého storočia z pohľadu 12-ročného Deana s veľkou predstavivosťou. Deanove optimistické a vtipné spomienky na minulosť vypovedané s múdrosťou jeho dospelých rokov poukazujú na vzostupy a pády dospievania v černošskej rodine strednej triedy v alabamskom meste Montgomery, počas ktorého zažíval priateľstvá, smiech a ponaučenia.