Hannah Berner: None of My Business
Hannah Berner vo svojom fantastickom druhom špeciáli odkryje viac než kedykoľvek predtým. Zamyslí sa nad svojou budúcnosťou, odhalí netradičnú kariéru, prezradí tajomstvá z randenia a prizná, že je „sexi na polovičný úväzok“.