Nikki Glaser: Good Girl
Nikki Glaserová si v brutálne úprimnom špeciáli berie na paškál starnutie, krásu a slávu a venuje sa tomu, čo znamená zachovať si relevantnosť, zostať žiadaná a sama sebou v spoločnosti, ktorá vás má neustále na očiach.